Hakkımızda

Hakkımızda
Bees Communication Management, Markanız adına stratejik kararlar alarak, doğru içerik ve görsellerle size en uygun iletişim kanallarını planlayan bir Medya ve Danışmanlık ajansıdır.

Biliyoruz ki Markalar ve İşletmeler insanlar onları hayatlarında istediği sürece hayatta kalacaklar. Artan tüketici beklentileri ve yıkıcı teknolojinin sürekli değişen, karmaşık ve belirsiz dünyasında bunu başarmak elbette zor. Ama biz en iyi fikirlerin yaşadığı yer CESARET ve evrendeki en büyük gücün HAYAL GÜCÜ olduğunu biliyoruz.

Markanızın en temel ihtiyacının, size özel iletişim kanalları ve içerik olduğunun bilincinde olarak çalışıyoruz. Tek ajans tek brief felsefesi ile tüm çözüm ortaklarınızın da doğru bilgiler, yaratıcı çözümler, sürdürülebilir fikirler ışığında sizlere en uygun hizmeti vermelerini sağlıyoruz. Hazır mısınız? markanızdaki her boş peteği tek tek doldurmaya başlıyoruz.



İLETİŞİMDE ÖNCELİĞİMİZ


İtibar Yönetimi; Marka İtibarınız, Bir toplantı odasında söylediklerinizle değil, sokaklarda, sosyal medyada ve haberlerde sizin hakkınızda söylenenlerle belirleniyor. Söylemleriniz ve Markanız arasındaki herhangi bir kopukluk, başarıya ve büyümeye zarar veriyor. Ve bazı durumlarda yıkıcı bir güç haline gelebiliyor. İtibar yönetimi doğru yapıldığında müşteri ve marka arasında duygusal bir bağ oluşmasını sağlıyor. Ve bu da rakiplerden ayrılmayı, öne çıkmayı uzun vade de güvenilir bir marka olmayı başarmanızı sağlıyor.

Marka Yönetimi; Marka olmak tabi ki bir logodan çok daha fazlası. İleride imzanız haline gelecek güçlü bir logo için Stratejinizi, içeriğinizi, tasarımlarınızı, tercih ettiğiniz iletişim araçlarınızı, yer alacağınız sosyal sorumluluk projelerini belirlemenize yardımcı olarak, hedef kitlenizle bağlantı kurmanızı ve kalıcı etkiler yaratmanızı sağlıyoruz. Markanız için tek hedefimiz, kalıcı ve zamansız bir marka yaratmak.
İtibar Yönetimi


Medya Yönetimi
Medya Yönetimi; Her iletişim aracının farklı dinamitleri, farklı ziyaretçileri ya da seyircileri mevcut olması sebebiyle markanızla medya iletişim araçları arasındaki bağı kurmadan önce çok doğru bir raporlama yaparak yola çıkmak gerekiyor. Hiçbir iletişim aracı birbirinden bağımsız hareket etmemeli. Buna yer aldığınız bir organizasyon, sosyal medyanız ya da reklam filminiz de dahil olmak üzere hepsi birbiri ile bütünleşik bir birliktelik içinde olmak zorundadır.

Bir hikâyenin birden çok kanalda, saat diliminde ve pazarda nasıl dolaştığını anlar. Bir hikâyeyi nasıl yöneteceğini bilir, böylece doğru kitleye ve daha hızlı ulaşır, algıları etkiler ve itibar yaratırız.

Sosyal ve dijital iletişime yaklaşımımız, kazanılmış, sahip olunan ve ücretli medyanın ötesine geçerek en önemli şeye odaklanmak. İnsanlara ilham veren, bilgilendiren ve en önemlisi paylaşılabilir içeriklerle ulaşmak.