Z Kuşağı ve İletişim

Z Kuşağı ve İletişim

Z Kuşağı ve İletişim

Z Kuşağının dikkatini nasıl çekebilirim?
Z kuşağına nasıl ulaşacağımızı düşündüğümüzde, hepimizin aklına dijitaldeki ilk üç platform hemen geliyor. Hemen hemen tüm Z kuşağını hangi sosyal mecrada bulacağımızı da çoğumuz biliyoruz aslında. Ancak bu ortamlarda yer almak kolay, dikkat çekmek zorlu bir iş. Ve her zaman olduğu gibi başarının kesin bir formülü maalesef yok.

Tüketicilerin, özellikle de en gençlerin dikkatini çekmek giderek daha zor hale geldi; sadece moda olan, başarılı olan örneği takip etmek tabi ki olabilir, ancak sadece bu değil, herhangi bir eyleminizin onu destekleyen bir marka kişiliğine ihtiyacı var. Birdenbire yeni trendlerden bahsetmek ve genç bir dil kullanmak sizi onlara yakınlaştırmak yerine inandırıcı olmayan, yapay bir marka şeklinde görünmenizi de sağlayabilir.

Kullandığınız dil bu yüzden her zaman sürdürülebilir ve her daim genç olmalıdır. Sosyal medya mecralarındaki reklamınızın o anın trendini takip edip etmemesi önemli değil, eğer onları yakalayan bir diliniz yoksa öne çıkmayacaktır.

Dijitalde doğan bir nesilden bahsettiğimize göre dikkatleri de evrimleşmiş durumda. Tüketme işinde gayet ciddiler, ancak belirli reklamlarla karşılaştıklarında dürtü seller.

Bu konuda ideal olan, içerik yüklerken çok da fazla düşünmemek. Nasıl? Neden? Ne zaman? gibi soruları çok fazla sormamak. Çünkü bu sorular markanızın kuruluşunda yani yola çıkarken sorulması gereken sorulardı. Ya da yenilenen bir imaj çalışması içinde yapılması gereken işler içerisinde olmalı. Hep genç marka olarak kalmak bir strateji çalışmasıdır. Bu sebeple dünyadaki en iyi fikre sahip olabiliriz, ancak uygulayış biçimimiz kötü olduğu taktirde, işe yaramayabilir.

Kısaca Z Kuşağına dokunabilmemiz anladığınızda çok kolay, algılayamadığınızda imkansız. Sosyal hayatımızdan da örnekleyecek olursak empati yapabildiğimiz sürece sorunları çözmemiz karşımızdaki hangi kuşak olursa olsun ne kadar kolaysa Z Kuşağı içinde aynen geçerli. Anlayacağınız Başlangıç ​​olarak, daha genç bir kitleye ulaşmak için ürün satışını düşünmek yerine onlara dokunmanın dostane bir yolunu düşünmek gerekiyor. Şimdilik ilk tespitimiz Z kuşağı için İroninin dikkatlerini çeken ilk madde olduğu ????

Paylaş: